1 listopada 2017

Witamy w Erasmusie+





Witam wszystkich nazywam się Maciej Rutkowski i jestem uczniem 3 klasy technikum w ZSE na kierunku technik informatyk. Mam wiele zainteresowań jak
hodowla zwierząt egzotycznych,różne pojęcia w dziedzinie informatyki i wiele innych :D Od czasu do czasu w ramach małego hobby zajmuję się fotografią, grafiką komputerową i sportem :D.
Posiadam silną determinację w dążeniu do celu i za taki cel obrałem sobie zakwalifikowanie się do projektu co udało się. Jestem pozytywną osobą otwartą na nowe znajomości i mam nadzieję na nawiązanie takich podczas projektu Erasmus. Sam projekt uważam za m.in. niepowtarzalną szansę na zdobycie doświadczenia jak wygląda praca w Anglii, poznanie kultury i stylu życia w tym kraju, jak i również polepszenie znajomości języka angielskiego co uważam za bardzo ważne w obecnych czasach.
Oczywiście serdecznie gratuluję wszystkim pozostałym uczestnikom, którzy zakwalifikowali się do projektu i liczę na udaną współprace, jak i na to,że będziemy się dobrze bawić i miło spędzać czas podczas trwania projektu :)

Pozdrawiam Serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz