3 listopada 2017

Ciao a tutti!

Witam wszystkich! Jestem Ewa, chodzę do trzeciej klasy o profilu turystycznym w ZSE.
Bardzo się cieszę, że mogę uczestniczyć w projekcie "Aktywni i Skuteczni e-Europejczycy".

Interesuję się innymi kulturami, jestem bardzo kontaktowa, lubię podróżować i nawiązywać nowe znajomości. Praktycznie co roku wyjeżdżam poza granice naszego kraju, w poszukiwaniu wypoczynku, atrakcji lub wrażeń. Zdążyłam odwiedzić już Włochy tak jak i Chorwację, Norwegię, Niemcy, Rumunię, Litwę,  Hiszpanię,  Węgry, Czarnogórę, Bośnię i Hercegowinę, Albanię, Serbię oraz Węgry.
Tym razem liczę na zdobycie wiedzy i umiejętności w sferze mojego zawodu- technika obsługi turystycznej.

Jestem otwarta i lubię podejmować rzucone mi wyzwania. Mam nadzieję, że podszkolę moje możliwości językowe, nawiąże nowe znajomości oraz będę się po prostu dobrze bawić! 

Liczę również na dobrą atmosferę i miłe nastawienie pomiędzy wszystkimi uczestnikami projektu. :)


Pozdrawiam cieplutko!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz