30 października 2017

Carpe Diem!

Hejo!

Na początku serdecznie gratuluję wszystkim, którym udało się dostać do projektu, mam nadzieję że będzie to dla nas niezapomniana przygoda! Kontynuując jestem Adrian i chodzę do trzeciej klasy informatycznej. Jestem osobą bardzo śmiałą, ambitną, idąco twardo przez świat. Uwielbiam poznawać nowe rzeczy oraz zwiedzać różne zakątki świata. W wolnych chwilach trenuje sztuki walki oraz jeżdżę na rowerze szosowym. Na rowerze zwiedziłem już sporo zakamarków naszego pięknego kraju, są to nie zapomniane przygody i niesamowite miejsca których nie docenimy do póki nie zobaczymy. W weekendy pracuje aby zarobić na swoje "zachcianki" np. rower, samochód. Największą przyjemność sprawia mi spędzanie czasu z moimi bliskimi. Na co dzień staram się pomagać znajomym (np. z klasy), rodzinie, z każdym problemem chce się zmierzyć i nie zostawiam go na później.
Mam nadzieję że spędzimy wszyscy razem niezapomniane chwile i będziemy to wspominać do końca życia. 
Pozdrawiam!
Adrian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz