5 listopada 2017

Let the adventure begin!

Anglia jest dla mnie miejscem, które zaraz po USA chciałbym w moim życiu odwiedzić. Jestem więc niezwykle uradowany, że uczestnictwo w programie "Aktywni i Skuteczni" umożliwi mi spełnienie jednego z moich planów na przyszłe podróże po świecie. No i w końcu będę miał okazję poużywać języka angielskiego, którego tyle lat się uczę a do tej pory nie posługiwałem się nim nigdzie poza lekcjami w szkole i internetem. Oczywiście wyjazd przyniesie także inne ważne korzyści jak chociażby certyfikat EUROPASS, który z pewnością pozwoli mi na łatwiejsze znalezienie pracy za granicą.



Co mogę powiedzieć o sobie? Jestem osobą pozytywnie nastawioną do życia, spokojną, opanowaną i towarzyską. Naprawdę ciężko jest mnie wyprowadzić z równowagi. 
Lubię poznawać nowych ludzi i wspólnie z nimi przeżywać nowe doświadczenia. Zawsze z uparciem dążę do postawionego sobie celu i nienawidzę pozostawiać niedokończonych spraw.

Interesuję się głównie informatyką, w szczególności nowinkami technologicznymi z zakresu sprzętu komputerowego. W wolnym czasie najczęściej spotykam się ze znajomymi albo relaksuje się przy grach komputerowych. Lubię też czasem wyskoczyć na rower lub poćwiczyć na świeżym powietrzu. 

Chciałbym pogratulować wszystkim uczestnictwa w projekcie i mam nadzieję na świetną współpracę :) 

Adam Stoiński z klasy 3I1/R1 w ZSE






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz