5 listopada 2017

Alea iacta est


Dzień Dobry

Nazywam się Michał Koberski i jestem uczniem 3 klasy ZSE nr. 1 w Poznaniu, na kierunku technik informatyk. Cieszę się, że udało mi się dostać do projektu Erasmus+. Nadal nie mogę uwierzyć że należę do grona szczęśliwców, którzy pojadą do Anglii.

Dzięki projektowi wreszcie będę mógł spełnić swoje marzenia, o podróżowaniu po świecie. Jest to dla mnie niepowtarzalna szansa, na bliższe spotkanie z historią Wysp Brytyjskich. Poznam nowe kultury i zwyczaje, a czas spędzony na stażach umożliwi mi poznanie zasad pracy za granicą i będzie ozdobą podczas aplikacji do pracy po okresie szkolnym. Cenne dla moich umiejętności będą także kursy językowe, w których będę uczestniczył.

Na końcu chcę także pogratulować wszystkim tym z którymi będę miał przyjemność brać udział w projekcie i życzyć głów pełnych pomysłów i wytrwałości.

Nie pozostaje mi już nic innego jak rzec


Farewell 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz