30 października 2017

Yes Yes Yes !!!

Cześć nazywam się Nikodem Moliński i mam 17 lat ( już niedługo 18 ). Chodzę do klasy 3E2, gdzie uczę się zawodu technika ekonomisty w ZSE im. Stanisława Staszica w Poznaniu. Bardzo się cieszę że udało mi się zakwalifikować do programu Erasmus +,który umożliwia mi ,,liznąć" żywego języka i to w zawodzie. O sobie mogę powiedzieć że jestem osobą towarzyską, ambitną, a także kreatywną. Na co dzień trenuję piłkę nożną, a także sędziuje mecze piłkarskie. Oprócz sportu uwielbiam jak najczęściej spotykać się z znajomymi, ale nie zapomniam także o służbie liturgicznej. Oczywiście oprócz wielu przyjemności trzeba znaleźć czas na naukę, a wyjazd do Anglii łączy ze sobą i naukę i zabawę ! Już nie mogę się doczekać pobytu w stolicy piłki nożnej.

Gratuluję wszystkim uczestnikom dostania się do programu i mam nadzieje że razem spędzimy niezapomniane chwile.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz