26 października 2017

Wyjazd do Włoch, Spoleto ! Udało się !


Witam Serdecznie,

Nazywam się Carlos Grelak i uczęszczam do Zespołu Szkół Ekonomicznych w Poznaniu już trzeci rok, jestem z klasy 3E2 i kształcę się w zawodzie technik ekonomista. Jestem osobą inteligentną, pracowitą, odpowiedzialną i otwartą na nowych ludzi i kultury. Jestem osobą ciekawą świata i ludzi, która lubi podróżować, zwiedzać i odkrywać.






Zgłosiłem swoją kandydaturę do projektu, aby rozwinąć i zwiększyć swoje umiejętności związane z nauką języka oraz aby zwiększyć swoje umiejętności zawodowe. Poza tym udział w projekcie pozwoli mi na zwiedzenie świata i poznanie nowych ludzi i kultur.

Pomyślne rozpatrzenie mojej kandydatury było dla Mnie bardzo pozytywną i radosną informacją, gdyż program daje mnóstwo możliwości, które bardzo przydają się w życiu.Jeszcze raz chcę podkreślić,że bardzo cieszę się z wyjazdu choć wiem, że czeka mnie jeszcze dużo pracy, ale jestem na to pozytywnie nastawiony i gotowy do podjęcia zadań. UDAŁO SIĘ, CHCĘ WIĘCEJ !

Gratuluję również pozostałym uczestnikom, którzy pomyślnie się zakwalifikowali.

Pozdrawiam,
Carlos Grelak










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz