26 października 2017

Time to start

Witam Wszystkich!

Nazywam się Paulina Hudowicz miło mi, że mogę brać udział w projekcie Erasmus+. Uczęszczam do ZSE na profilu technik ekonomista - klasa 3E2, poza szkołą mój czas wypełniają góry i wspinaczka oraz inne aktywności. Jestem otwartą na świat osobą czego dowodem mogą być moje małe i duże podróże oraz nauka języka koreańskiego bądź poznawanie innych kultur np: Nepalu i Indii, Korei lecz więcej o tym później... Chętnie nawiązuję kontakty między ludzkie oraz poszerzam moje horyzonty i podejmuję nowe wyzwania, jestem towarzyską i uprzejmą osobą czasami pozytywnie szaloną z dobrym skutkiem. Pracowitość i opanowanie oraz zrównoważenie w sytuacjach kryzysowych to moje mocne strony.
 Mam nadzieję, że projekt otworzy mnie i was nas na siebie. Poznamy nową kulturę, tradycje, a także możliwe, że nasze nowe ja. Cieszę się, że pozytywnie rozpatrzono moją kandydaturę język angielki to podstawa a dzięki temu projektowi mogę go wyszlifować, lecz nie jest to jedyny plus projektu. Liczę na owocną współprace i wiele ciekawych doświadczeń w Anglii - Portsmouth i podczas trwania projektu. Gratuluję wszystkim dostania się do tego wyjątkowego przedsięwzięcia. 😊


Regards,
Paulina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz