29 października 2017

Przygodę czas zacząć!

Hej,

na początku chciałbym pogratulować wszystkim, którzy tak jak ja dostali się do projektu :D.


Teraz czas opowiedzieć coś o sobie. Nazywam się Patryk chodzę do klasy 3E1 w Technikum Ekonomiczno-Administracyjnym w Poznaniu. Jestem osobą kreatywną, lubiącą wyzwania, nie boję się poznawać nowych ludzi oraz z nimi pracować. Interesuje się muzyką, japońską kulturą, lubię też czasem obejrzeć jakiś dobry film, ale największą satysfakcję sprawia mi podróżowanie. Mam nadzieję,że udział w projekcie Erasmus+ pozwoli mi się rozwinąć oraz wpłynie pozytywnie na mój poziom języka angielskiego. Mam nadzieję, że wszyscy razem spędzimy miło czas nie tylko w trakcie przygotowań, ale także podczas wyjazdu i po powrocie :D

Pozdrawiam,
Patryk Kluj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz