29 października 2017

Jestem Aktywny i Skuteczny!

Cześć wszystkim!

Nazywam się Miłosz i tak jak pozostali uczestnicy projektu jestem AKTYWNY I SKUTECZNY! Uczę się w zawodzie technik organizacji reklamy w Technikum Ekonomiczno Administracyjnym w Zespole Szkół Ekonomicznych w Poznaniu. Lubię nowe wyzwania dlatego postanowiłem wziąć udział w projekcie ,,Aktywni i Skuteczni e- Europejczycy jest to szansa na zdobycie umiejętności oraz zawarcie nowych znajomości. Jestem osobą sumienną dążącą prosto do wyznaczonego celu. Moim hobby jest różnego rodzaju sport więc mam nadzieję że aktywnie spędzę czas w gorącym Spoleto! Lubię także chodzić na różne wolontariaty, dowodem tego jest zdjęcie poniżej oraz różne dyplomy z każdego eventu. Gratuluję jeszcze raz wszystkim zakwalifikowanym i mam nadzieję, że spędzimy miło i owocnie czas.


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz