8 listopada 2017

Boungiorno!

Cześć wszystkim!
Nazywam się Ola Klaba i uczę się w zawodzie technik obsługi turystycznej w Technikum Ekonomiczno-Administracyjnym w Poznaniu. Bardzo się ucieszyłam, że dostałam szansę udziału w programie Erasmus+ i jestem pewna że będzie to świetne doświadczenie.
Jestem osobą kontaktową i ambitną, z poczuciem humoru. Lubię uczyć się języków obcych. Moje pasje to podróże i jeździectwo. Zwiedziłam już kilka krajów europejskich, ale najbardziej podobała mi się Chorwacja. Swoją przyszłość wiążę z turystyką.
Wyjazd do Spoleto to dla mnie świetna okazja na poznanie obcej kultury i naukę nowego języka i dlatego już nie mogę się doczekać wyjazdu. Mam nadzieję, że wszyscy spędzimy miło czas i zapamiętamy to doświadczenie na całe życie.
Pozdrawiam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz