8 listopada 2017

Anglio nadchodzę!

     Dzień dobry,
Nazywam się Bartosz Rygusiński i jestem uczniem klasy 3i1/R1 w ZSE nr1 w Poznaniu na profilu technik informatyk. Gdy po raz pierwszy zobaczyłem listę byłem bardzo ciekaw czy udało mi się dostać do projektu "e-europejczycy". Byłem bardzo szczęśliwy gdy zobaczyłem siebie na liście i od razu wiedziałem, że dam z siebie wszystko, aby dobrze przygotować się do wyjazdu.
     Dzięki udziale w projekcie będę mógł rozwinąć się zawodowo, ale również lingwistycznie. Wreszcie po tylu latach nauki języka angielskiego, będę mógł sprawdzić się i zobaczyć czym na prawdę jest rozmowa z ludźmi z Anglii. :)
     Jestem osobą z ,którą można dużo się pośmiać, ale również wiele nauczyć. Lubię piłkę nożną, jazdę na rowerze i chodzenie po górach. Kiedyś w przyszłości chciałbym przebiec maraton. Po za sportowymi zainteresowaniami lubię również pograć w gry komputerowe i planszowe oraz pomajsterkować przy komputerze.
                                               
                                                 Pozdrawiam Bartosz Rygusiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz