28 października 2017

Mały duży początek

Witam !


Mam na imię Bartek i uczę się kierunku technika ekonomisty. Kształcenie się w tym zawodzie uważam za bardzo trafne i sądzę, że odnajdę się w tym zawodzie w przyszłości. Uważam się za osobę bardzo otwartą, wesołą i energiczną, a jednocześnie opanowaną i wyważoną. Mam bardzo rozgałęzione zainteresowania. Uwielbiam sztukę - fotografia, malarstwo, rzeźba, film i przede wszystkim teatr. W ostatniej, w przeszłości czynnie brałem udział, miałem pewne osiągnięcia i drugoplanowo wiążę przyszłość . Psychologia również nie jest mi obca, ponieważ zachowanie człowieka, jego mikro i makro ekspresja, mimika  itp. jest dla mnie fascynująca.


Projekt Erasmus jest dla mnie bardzo wielkim wyzwaniem oraz sprawdzeniem swoich umiejętności choć uważam, że poradzę sobie z nim i pokaże się z jak najlepszej strony podnosząc sobie poprzeczkę na każdym kroku. Jestem przekonany, że ta przygoda pozostawi w moim życiu bardzo pozytywne wspomnienia i zdobędę dzięki niej wiele przydatnych umiejętności.


Serdecznie wszystkim gratuluję i jestem przekonany,  że praca z wami to będzie czysta przyjemność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz